هیات مدیره جدید انجمن موسیقی آذربایجان شرقی تشکیل شد

اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی آذربایجان شرقی طی آیینی معرفی شدند.

 

در حکمی از سوی 'علی اکبر صفی پور' مدیرکل این اداره، 'چنگیز مهدی پور'، 'داود اجلالی'، 'شاهرخ پناهی فرد' و 'غلامرضا میرزازاده' به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی آذربایجان شرقی معرفی شدند.


چنگیز مهدی پور متولد 1340 و دارای نشان درجه یک هنری از وزرت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی عاشیقی  است

وی مدیریت آموزشگاه موسیقی روشن، سرپرستی گروه دالغا و سابقه اجراهای متعدد بین المللی را در پرونده فعالیت خود دارد، او همچنین مولف کتابی با عنوان 'مکتب قوپوز و آهنگ های عاشیق ها' است.

همچنین، داوود اجلالی متولد ۱۳۵۸ فعالیت هنری خود را از کودکی آغاز و اکنون دانشجوی دکتری موغام در کنسراتوار باکوست. کسب مقام های اول آواز در جشنواره های موسیقی، همکاری با صدا و سیما و ندریس در آموزشگاه های موسیقی استان های شمالغرب ازجمله فعالیت های این هنرمند است.


شاهرخ پناهی فرد نیز متولد ۱۳۵۴ و کارشناس موسیقی است. وی آهنگساز مرکز موسیقی صدا و سیما و مدرس هنرستان موسیقی اقبال آذر و دانشگاه علمی کاربردی فرهگ و هنر تبریز است.


همچنین غلامرضا میرزازاده متولد ۱۳۴۹ و آهنگساز و نوازنده است. وی بیست و پنج سال است که در عرصه ی موسیقی فعالیت می کند.


میرزازاده عضو هیات مدیریه انجمن موسیقی، مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان و مدیرعامل موسسه ندای ایماژ بوده و آهنگسازی ده ها موسیقی فیلم و سریال و بیش از ۱۵۰ نمایش و کسب عناوین مختلف در جشنواره های سراسری و بین المللی را در پرونده خود دارد.


بر اساس این گزارش، بازگشایی دوباره انجمن موسیقی آذربایجان با هدف تحقق سیاست های حمایتی از موسیقی اصیل آذربایجان انجام گرفته و آغاز به کار این انجمن زمینه ساز ساماندهی در عرصه موسیقی اصیل آذربایجان و توزیع عادلانه فرصت ها خواهد بود.

آذر ماه 1395