فراخوان جشنواره موسیقی فجر استان آذربایجان شرقی

انجمن موسیقی استان آذربایجان شرقی با همکاری انجمن فرهنگی هنری عاشیقلار آذربایجان¬شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سومین جشنوارة استانی موسیقی فجر را در پنج گرایش موسیقایی و در قالب گروه نوازی بدون محدودیت سنی همزمان با سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می¬کند.


اهداف:


       استان آذربایجان شرقی در حوزة فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی دارای ظرفیت¬های قابل توجهی است که حضور اقوام مختلف در آن به گستردگی و تنوع موسیقایی آن افزوده است. ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعة فرهنگ صحیح موسیقایی از وظایف و سیاست¬های انجمن هنر موسیقی آذربایجان¬شرقی است که در این جشنواره به آن پرداخته خواهد شد. ستاد جشنواره با انتشار این فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای استان دعوت می‌کند تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت نمایند.


گاه¬شمار جشــنواره:

آخرین مهلت پذیرش آثار گروه¬های موسیقی: 12/ 11/1402

انتشار جدول گروه¬های راه یافته به مرحله نهایی:  16/ 11/1402

اجرای برنامه:  24 تا 26  بهمن ماه 1402

افتتاحیه:  24/ 11/1402

اختتامیه:  27/ 11/1402

مکان برگزاری: تبریز: مجتمع سینمایی 22 بهمن (سالن سینما ناجی)-مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن(سالن اقبال آذر)- مجموعه فرهنگی هنری تربیت(سالن اصلی)، و شهرستانهای استان و ...

مدارک لازم: 

ارائه نمونه تصویری از اجرای گروه قالب لوح فشرده DVD

تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره.

متن اشعار یا کلام به صورت تایپ و چاپ شده. 

نحوه ارائه مدارک: 

لازم به توضیح است کلیه مدارک می بایست مطابق با زمان تعیین شده،توسط سرپرست گروه و فقط با مراجعه حضوری به دفتر انجمن موسیقی آذربایجان شرقی یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تحویل گردد. ستاد جشنواره از پذیرش ارسال پستی معذور است.